Tracy Chapman

Är nog rösten. Jag älskar hans röst. Jag älskar hans låtar. Jag älskar hans texter. Jag älskar han.
Och då menar jag inte bara Fast car utan, alla låtar. Jag ska lätt välja han när vi ska välja en favoritlåt i skolan, och sedan skriva vad låten betyder för dig och spela upp den. Ingen kommer gilla den, men det skiter jag i! Jag älskar rösten. Låten Broken är en ny favorit, ni som inte hört den. Lyssna på den, ni missar verkligen något om ni inte lyssnar den. Sitter och ögnar igenom alla texter hans, för att hitta någon med bra budskap, och nördar lite mer av han. Hehe! Men nu ska jag sluta skriva här om ingenting förutom han.
Så kan slänga in dagens outfit :) 1,2,3,4 Tatatata!

image106
Jeans HM
Linne Åhlens
Kofta HM
Linne under HM
Väska HM
Skor Skogörans

Mycket hm det där. Men det är väl allas vår favorit!
Nu har jag börjat beskära bilder :) vad duktig jag är.
Men alla bilder far på någon annan mapp och jag har inte ork att flytta dem. Men jag samlar alla där. Så haha. Kan jag radera dem någongång i framtiden :) ? Hihi


Kommentarer
Postat av: www.halkar.blogg.se

Tracy Chapman är en tjej :P

2008-04-29 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0