Dagens

Tänkte att jag lägger in en sånhär lista! MEdans jag sitter och sliter ut mina shorts. Går inte så värst bra. men jag ska sliiita med det!

Dagens vill ha: Nya smycken, gladiatorskor, en biljon, nya kläder och massa massa mer.
Dagens klädsel: Skolan : Grön klänning, nylon tights ( hudfärgade!!) - hemma ; grön klänning.
Dagens smink: pyttelite mascara
Dagens frisyr:allt uppsatt förutom lite hår här och var nedhängandes..
Dagens saknad: ANNA, helt klart. Jag saknar henne!!
Dagens roligaste: Solen, jag och josefin. ( ikväll =)=)=))
Dagens godis: nada faktiskt.
Dagens humör: toppentoppen
Dagens bästa: Josefin mitt solsken
Dagens låt: Brolle - Watching the stars
Dagens lunch: Kyckling med curry och ris.
Dagens middag: Åt inte.
Dagens ord: Synd där. Och seriöst.
Dagens Tv-tittande: lite när jag och jossan mumsade röda bär.
Dagens läsning: blogg.
Dagens måste: SOVA
Dagens dricka: Vatten, och cola!
Dagens träning: haha, plocka skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0