Does anybody want to know what i have on my mind?

But here it comes. Idag var jag inte glad på morgonen, det var molnigt, det blåste och det var iskallt i mitt rum. Hade haft den stora lamp-fläkten på högsta grad hela natten fö jag hade den ju igår när det var brinnnannde hett. Nu börjar det spricka upp ( lite iallfall ) hopppas det bli bra väder! Alla andra verkar ju blivit med väder. Åh! För mig är det inte lika kul o blogga nåmer. jag vill sitta ute när det är varmt! Men jag får inte en bärbar dator-.- Men jag har önskat mig en i födelsedagspresent!=) haha. Sen som konfirmationspresent har jag önskat mig en systemkamera. hopehopehope. Men nu ska jag duscha ha det and whats happens in malmberget stays in malmberget inte.

I will love you till the day I die
I believe in doing things backwards
Take heed: start doing things in reverse
All makes me glad of you
Though I am far away, I am always
with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0