Ljusare tider.

Idag är det molnigt. Fast jag ser faktiskt att solen kikar ignom bland alla hundratals moln på himlen. Det är 20 grader. Molnigt. Och det blåser. Vi måste gå mot ljusare tider helt enkelt. Hade de inte nyss lovat sol hela veckan och hela helgen? Men förstås. Norrland! Det förklarar väl en hel del.
Det går dessutom inte att ladda upp bilder här från min kamera (!!!!!) paniik. SÅ jag måste fota min dagens med webbisen. Mindre bra det också. En bra sak är att det är fotboll och handboll idag ;) Och det ska jag kolla med en Josefin. En annan bra sak. Nu blev det mycket. Tjiiing. Ska fixa min blogg också. Försöka få bort entrytitel som rubrik. Och ta bort den fula blomman. Ändra färger och lite sådant. Jag trixade i min väns Josefins blogg igår. Kolla.
orkar inte länka www.louisejjosefin.blogg.se ;) hehe-

The day of 1 june The other picture of 1 june - Klicka för större bild 
Klänning - Gina tricot
Halsband - Present av Anna
Bälte - Från only ( de jag pratade om i nått inlägg ner )
Armband " egentligen halsband " - Kosmetik

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0