Sommar och höst.

Vet ni vaad? jag är superglaa. Hihi. Det är 42.4 grader ute på altanen. Varmt varmt varmt. Utomlands wannabe. Jag ska och kolla en bikini idag. Och nya smyckken till skolavslutningen =) Hihi, och sedan i slutet av sommarn eller i höst så ska vi ta en sista minuten! ;) Jag och mamma har pratat om det. Men de är ju inte hundra.  ( läs nej och kom ihåg ) Jag blir själv inte förvånad om vi inte far. Det är så det brukar bli. Det blir ändringar saker förändras och si och så! :)
Men nu ska jag ut o schteeekaaa! Hoppas utebadet öppnat! Då ska jag och Josefin H fara och bada =)
i love love youuuuu and the värmen (!!!!!) alla dessa år i skolan hjälper inte.

Är ändå lite smått sur över att det inte går att ladda in från kameran. Ska se om de går från mobilen! :D
k
Stekastekastekastekasteka!
och btw, ha det bra jennifer i kreta! SOLA ÅT OSS OCKSÅ!
we gonna miss you ;/

liöl
Jennifer
- det gåratt ladda från mobilen! dock gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0