We dont need to complain time.

Men jag måste tyvärr. Jag har knappt någon tid för bloggen nu när allt ska vara inne innan skolavslutningen. Men till sommarn, ja då steker man. Fast bloggen har jag tid för då. .-.
Har oomprov idag, ohno. Jag känner mig ninte säker. Men som tur är så har vi matte lektion före. Pjuuu, så då kan jag fråga birger. hihi =) Nu fattar jag äntligen hur dem får det till en halv. Haha. dålig matte.
Nu är jag på glatt humör. Igår skolkade jag från idh. För vi orkade inte gå. Mindre bra. Men jag fick göra en uppsats så ja slappt skolken eftersom berith kom på oss ;) haha hanna, madde och jenkan promenerade så de slapp.
Idag är det kondistest! Fyfan, jag som har ont i mina leder bakom knät. Jag kan inte räta ut på benet. Äh, jag måste klara det! :) Nu ska ja gå.
Kiss
Btw,
VAd jag vet SÄKERT vad jag ska göra till sommarn är ;
- Åka till göteborg ( GÅ PÅ LANDSKAMPER ! Hoppas förstås på att killarna spelar ) och spela egen handboll förstås.
- ÅKa till piteå , psg. Men 29 far jag til göteborg och psg är till 27-29. Så jag & Josefin måste fara den 28 :(
- En mindre säker grej är att jag och josefin k ska åka till gbg eller någonstans och kolla sverige ( handboll ) spela, och sen få en autograf av kim och lite andra =) Hihi.
Annat blir det säker också, nej hoppas ni orkade läsa. hehe
Jag lovar, inte kommer de komma såhär långa inlägg nåmer. haha, eller vem vet? Inte då jag ialflall. MEn jag hade lust att skriva eftersom jag inte skrev igår. Jag pluggade, var med josefin.
Och ni vet fysioterapin jag la skulle till? ja, jag kommer ha ont i knät ändå ungefär tills jag fyller 16, gryymt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0