Im build, and im happy.

Idag är det glädje. Fredagsglädje. Man brukar vara glad på fredagar! Är nog för att en hel helg med förväntansfulla grejjer kan hända. På söndag är det handboll. OS ! 22-22 mot polen. Men imorgon är det ju också det. Kim gjorde inte ett enda mål mot Polen. Men assist med många snygga inpassningtill många snygga mål ;) supreme! Nu är viruset borta! yiey. Bilder ! Finally? Eller vad säger ni? Nu kan jag ju bjuda på lite bilder eller vad säger ni? Förresten jag har inte kollat statistiken på läänge. Lär väl ha blivit waaaaay för lite. Lets wait and see. Någon dag tänkte jag bjuda på lite bilder av mitt rum, och lite om mig.
Mitt rum är väl inget vidare speciellt. Fult, trist. Stelt. Varmt. Stökigt.
Iallfall..
Det funkar inte att ladda upp bilder ;) Men jag ska göra en ny header :) Förlåtida! Jag älskar din! Men jag vill ha nya bilder :) haha. JAG VET! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0