Im only study, when i had to.

Måste plugga. Men starx ska jag ta en välbehövlig dusch. Jag har jobbay så bra med skräpen idag. Eller inte. Josefin fick mest gå in i alla buskar och plocka upp allt äckligt medans jag höll den förbaskade soppåsen och skrek åt de där dumma myggorna som hela tiden försökte bita mig! JAg stod och hoppade sparkade och massa saker i luften.Jag skrek också. T.ex NEJ NU VILL JAG HEM! osv. Hhaha, men vid OK så gick jag och Josefin in och köpte en calippo var. Gott till tusen vare. Nu måste jag veeeeeerkligen duscha. Fett hår. och sedan plugga. vI ser om det blir att plugga med Josefin. Hon har prov på samma sak som mig imorgon. SÅ goodie lucky till oss båda dåree. ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0