The sun is rising up!

Jag tänkte skriva ett inlägg för ett tag sedan om hur deprimerad jag var att inte solen kom fram som den lovat! Men, vad ser jag nu när jag öppnar persiennerna? Jo, att hela himlen hållerpå att spricka upp och solstrålarna bara lyser igenom. Idag blir det bra väder.Våra grannar sitter redan ute och glassar med 20 grader i skuggan. It cant be better! Elller jo, det kan det. Jag ska spendera underbara varma dagen med Josefink, vi ska kolla handboll. Sverige. Heja. Men vi ska också  säkert vara ute i det varma vädret.
Men nu måste jag duscha. ELler ska jag sitta med pyjamas och skitigt hår hela dagen? Dont think so!
Kisss

Jag tänkte visa sakerna jag köpte i luleå.
Köpte en parfym. Som var otroooligt sötflaska. Gul, med rosa m.m blommor! :) och luktar gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0